loadingimg

Wczytuję dane...

Producenci

Wyświetl produkty wybranego producenta:

Newsletter

Nagłówek

Wysyłka

KOSZTY I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

  1. Koszt przesłania zamówionego towaru zależy od formy płatności, sposobu wysyłki.
    Koszty wysyłki na terenie Polski
    Wartość zamówienia Rodzaj płatności
    za pobraniem mTransfer, przelew
    Poczta Polska
    > 300 zł 22 zł gratis
    < 300 22 zł
    14 zł (paczka)
    <300 --300--=""> 22 zł 10 zł (listem poleconym )

  2. Nie jest możliwa wysyłka za granicę w przypadku wybrania formy płatności - za pobraniem.
  3. Firma D&M nie ma wpływu na opłaty importowe i podatki nakładane przez kraj odbiorcy, jeśli paczka została wysłana poza granice Polski.
  4. Akceptowane formy zapłaty to:
    • przelew - po złożeniu zamówienia klient winien wpłacić/przelać należność na wskazany w pkt. 6 rachunek bankowy w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia.
    • za pobraniem - klient uiszcza opłatę bezpośrednio przy odbiorze przesyłki
  5. Przy wyborze formy płatności przelew pieniądze należy przelać na poniższe konto.

    "Firma Handlowa D&M"
    ul. Gromadzka 4 lok. 24
    15-769 Białystok
    BRE Bank S.A. WBE/Łódź
    nr rachunku: 58 1140 2004 0000 3902 3671 3410

    W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.
  6. Jeżeli wybrana została forma płatności - przelew - zamówienia realizujemy niezwłocznie po wpływie całej należności na wskazany w pkt. 5 rachunek bankowy.
  7. Jeżeli zamówiony towar znajduje się w magazynie to jego wysyłka następuje w ciągu 48 godzin.
  8. Jeżeli w magazynie dostępna jest tylko część zamówionego towaru to na Państwa życzenie wysyłamy dostępny towar, a pozostałą część dostarczymy na nasz koszt tak szybko jak to będzie możliwe. Koszty przesyłki są wtedy takie jak dla pojedynczego zamówienia.
  9. Wysyłka realizowana za pośrednictwem Poczty Polskiej dostarczana jest w ciągu 1-3 dni od daty wysyłki.  Przy powyższych terminach nie uwzględnia się dni wolnych od pracy. Firma D&M nie odpowiada za spóźnienia zawinione przez Pocztę Polską.
  10. Klient ma możliwość śledzenia stanu realizacji zamówienia po zalogowaniu się do utworzonego konta na stronie sklepu.
  11. Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa w spodziewanym terminie prosimy o przesłanie tej informacji pocztą elektroniczną na adres: sklep@mojabielizna.pl
  12. Klient składając zamówienie wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez jego podpisu. Jednocześnie firma D&M zobowiązuje się przesłać paragon lub kopie faktury VAT w formie tradycyjnej bądź elektronicznej.