loadingimg

Wczytuję dane...

Producenci

Wyświetl produkty wybranego producenta:

Newsletter

Nagłówek

Reklamacje i Wymiana

REKLAMACJE I WYMIANA

  1. W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności kuriera lub na poczcie sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.
  2. Zamówioną bieliznę prosimy przymierzać na swoją bieliznę.
  3. Klient ma prawo zwrócić nieużywane towary (pozbawione zapachu i kompletne - nienaruszone metki, wszywki, wkładki push-up, opakowanie) w terminie do 10 dni od daty ich otrzymania.
  4. Koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient.
  5. Do przesyłki należy dołączyć oryginalny dokument potwierdzający zakup (faktura VAT lub paragon).
  6. Firma D&M zwraca należność na wskazany przez klienta rachunek bankowy. Numer rachunku winien zostać przesłany łącznie ze zwracanym towarem. Nie są zwracane koszty przesyłki.
  7. W przypadku wymiany towarów fabrycznie wadliwych koszt przesyłki towarów nieuszkodzonych pokrywa D&M.
  8. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.
  9. Przy wymianie towaru na inny model lub rozmiar ewentualne różnice w cenie zostaną uwzględnione.  Koszty wymiany towaru pokrywa Klient.
  10. Jeżeli zwrot/reklamacja/wymiana nie zostanie uznana (bielizna odesłana po wymaganym terminie, nie kompletna, zabrudzona), będzie odesłana na koszt Klienta.
  11. O chęci zwrotu lub wymiany towaru prosimy nas wcześniej powiadomić, wysyłąjąc e-mail na adres sklep@mojabielizna.pl.
  12. Zwracany, reklamowany lub wymieniany towar należy przesyłać na adres firmy.